FAQ en handleidingen

Hieronder kunt u antwoorden vinden op de meest gesteld vragen. Ook vindt u diverse handleidingen over het gebruik van E-golf4u voor Leeuwenbergh.

FAQ

  • Inlogproblemen september 2020
    Onlangs zijn er problemen gemeld met het inloggen op de site. Deze zijn nu opgelost.
    Om dit te effectueren dient u de cache van uw browser (bijvoorbeeld Chrome, IE, Safari, Firefox) leeg te maken en cookies te verwijderen. Dit kunt u doen in de instellingen van uw browser.
    Over het algemeen kunt u die rechtsboven in het venster vinden. Hulp hoe u dit moet doen, kunt u op via deze link vinden.
    Na het legen van cache en cookies dient u de pagina te verversen.
  • Is er een web-app?
    Ja E-Golf4U biedt ook een web-app welke u kunt benaderen in de browser op uw telefoon. Deze is te vinden op https://m.eg4u.nl
    Meer informatie voor Apple gebruikers: https://help.e-golf4u.nl/hc/nl/articles/3600302624...
    Voor Android gebruikers: https://help.e-golf4u.nl/hc/nl/articles/3600302804...
  • Ik ben mijn gebruikersnaam kwijt
    Stuur een mail aan secretariaat@leeuwenbergh.nl met je volledige naam + adres
  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten/kwijt
    Op deze pagina kunt u het wachtwoord opnieuw instellen
  • Kan ik mijn gebruikersnaam wijzigen?
    Nee, uw gebruikersnaam kunt u niet veranderen.
  • Kan ik mijn wachtwoord wijzigen?
    Ja, uw wachtwoord kunt u aanpassen
    - Log op de website in op het ledendeel
    - Ga naar "Mijn Leeuwenbergh" - "Mijn Profiel"
    - Klik hier op "wachtwoord wijzigen"
    (Kijkt u op uw mobiel: sleep de profielfoto opzij om de naviagatieknoppen te zien)
  • Mijn NAW gegevens (adres, telefoon enz.) zijn veranderd
    Dit kunt u zelf aanpassen via de website
    - Log op de website in op het ledendeel
    - Ga naar "Mijn Leeuwenbergh" - "Mijn Profiel"
    - Klik hier op "gegevens wijzigen"
    (Kijkt u op uw mobiel: sleep de profielfoto opzij om de naviagatieknoppen te zien)
  • Er wordt steeds gevraagd: Cookies accepteren
    Dit is een instelling van uw browser. Pas dit aan via "Instellingen"
  • Ik kan geen starttijd reserveren. Dit kan de volgende oorzaken hebben:
    • U heeft al het maximale aantal reserveringen openstaan.
    • U probeert langer dan 5 dagen van te voren te boeken; dat is niet mogelijk.
    • De totale handicap van spelers op uw flight is hoger dan 108.
  • Ik moet inloggen als commissielid
    Kies voor "inlog commissies" links onderaan op de homepage van de website.

Handleidingen

Handleiding E-Golf4U

Inloggen op de zuil

Handleiding zuil